środa, 14 marca 2018

#87

Trochę czasu minęło.
Czy coś się zmieniło? Niewiele.
Ja w niczym, nadal jestem tłusta gruba itd.
Nastoletnie czasy minęły, ale nie Ana. Ja musiałam dorosnąć, wziąć niektóre sprawy w swoje ręce i stać się odpowiedzialną mimo, że tego nie chce i kompletnie się do tego nie nadaje. Udaję dorosłą.

Bardzo tęsknie za Aną, która była ze mną od nastoletnich czasów

Teraz mam chłopaka, szukam pracy i trzeba myśleć o jakimś dorosłym życiu i przyszłości. W każdy dzień próbuję wdrożyć Anę, jednakże nie mogę pozwolić sobie na to żeby niepokoić moich bliskich.
Nie wiem czy jest sens bym wróciła do tego bloga, choć byłby on dla mnie dużą motywacją przy zamieszczaniu codziennej rozpiski co zjadłam i co ze sobą zrobiłam.Pewnie i tak będę tu co jakiś czas zaglądać, czasem swoje myśli będę tutaj zamieszczać.



Trzymajcie się Chudo! :*

1 komentarz:

  1. Jak dobrze, że nadal jesteś. Powodzenia w szukaniu pracy a co do bloga ja bym Ci radziła abyś pisała tylko wtedy kiedy potrzebujesz ;).

    OdpowiedzUsuń